onsdag 31. desember 2008

24.12.2006

Julaften 2006 begynte jeg å skrive et manus som den gang het "fortellinger".
Dette manuset skrev jeg på i ett års tid, før jeg la det bort og glemte det.
Nå har det fått tittelen "bilder", men jeg er fremdeles ikke ferdig med mer enn litt.
Jeg tror noe av det jeg ønsker å gjøre er å lage denne filmen.

"bilder" skal være en kunstnerisk avspeiling av en av menneskets mange sider, vi dømmer folk.

"det vil alltid være mer bak bildet enn det viser"























Jeg vil begynne å poste litt og litt av fortellingen i manuset, også se hvor det bringer meg.
bilder hentet fra: fiveprime.org

"bilder"


På den mørke tre disken i cafeen, blant gamle kaffekanner, aviser og blader fra et par tiår tilbake, sukkerkopper, skjeer og servietter står det bilder i alle størrelser. Bilder av mennesker. Hvem de er vet man ikke, noen er glade, noen er triste, noen er sammen med andre, noen er alene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar